We’d be happy to provide you with more information about the Wealth Office and give you the opportunity to schedule a meeting with us directly.
Thank you very much for your interest.
You will receive an email shortly. There, you can learn more or schedule an appointment directly.
Something seems to have gone wrong. Please try again or give us a call.
Besten Dank für Ihr Interesse.
Sie werden in Kürze eine E-Mail erhalten. Dort können Sie sich weiter informieren oder direkt einen Termin vereinbaren können.
Hier scheint etwas schiefgelaufen zu sein. Probieren Sie es erneut oder rufen Sie uns an.
Besten Dank für Ihr Interesse.
Sie werden in Kürze eine E-Mail erhalten. Dort können Sie sich weiter informieren oder direkt einen Termin vereinbaren können.
Hier scheint etwas schiefgelaufen zu sein. Probieren Sie es erneut oder rufen Sie uns an.
Jane Smith - The bank customer
Jane Smith received a large inheritance many years ago. She had it managed by a cantonal bank. Four years ago, she reorganised her wealth management with her own wealth office.
Result
Mandates that better meet her needs for distribution and growth
Her mandate with the cantonal bank achieved returns that were 1-2 percentage points behind the benchmark every year. In the first three years, both new mandates achieved a return that was on average 1.2 percentage points above the market average
Total costs fell by 56% per year
She now spends significantly less time on asset management